tjugofemte april

Himla länge sedan jag skrev här! Det blir verkligen inte av när man är ledig och har en massa saker för sig. Så jag sammanfattar de senaste dagarna..

Tisdag: Gick i skolan och sedan åkte jag direkt till Långemåla för att spela match. Vi vann med 7-0 och jag fick göra 1 mål iaf. Dock brände jag en straff, men tur att de va den matchen så det inte var en 0-0 match :P då hade jag dött. haha.
Onsdag: Gick i skolan och åkte hem vid ett. Sedan jobbade jag 14.00 - 20.15 :) & efter det kom Robin till mig och sov här! :)
Torsdag: Skola och sedan åkte jag hem och gjorde mig i ordning. Åkte till Julia i Hultsfred på förfest innan det var dags för Tove Styrke på Metropol! Jag hade en himla bra kväll, otroligt kul! Avslutade kvällen med en kebabtallrik och sov över hos Robin :)
Fredag: Gick upp rätt tidigt och åkte till Vimmerby för att kolla folkrace. Åkte hem vid fyra tiden och åt påskmiddag när jag kom hem :) sedan blev det en lugn kväll och vid tiotiden tog jag bilen till Robin och sov där! :)
Lördag: Gick upp tidigt för att åka till Jönköping och Elmia. Himla snygga bilar det finns alltså :) vi åkte hem vid tiotiden, hade gärna stannat längre men det tar en stund hem med så :) Sov sedan hos Robin.
Söndag: Jag och Robin åkte hem till mig så jag skulle hinna till min träning vid 11. Efter träningen åkte vi direkt till mormor och morfar. Robin åkte sedan hem vid sjutiden och vid halv åtta drog jag, Micha och Tilda till Oskarshamn. Det första jag och Tilda gjorde va att åka en karusell ;) fy fan den höll på länge den ;) Efter det gick vi och satt oss på en krog och Micha och Tilda tog sig några cider och vi åt alla "varsitt" vitlöksbröd - himla gott :) Efter det åkte vi till McDonalds och tog oss varsin glass och sedan åkte vi till Marcus när vi kom hem. Vi var ett gäng och spelade med andra ord och så satt vi och snacka lite. Körde hem Micha och Tilda vid tolv och sedan gick jag och la mig.
Måndag: Åkte till Marika vid elva för att bli testsminkad till balen :) Sedan åt jag när jag kom hem och sen åkte jag till Rosenfors för att spela fotbollsmatch. Seriepremiär mot Rödsle och vi vann med 4-0 :) Jag fick näta en gång iaf, men borde ha gjort iaf två till. Efter matchen nu har jag bara tagit det lugnt och kollat på tv. Himla sköönt!

Imorgon blir det att slinga håret vid 10.00 och sedan åker jag och mamma till Kalmar för att handla lite till bal och student! :)

btw, idag "firar" jag och Robin 2 år och 4 månader. Att tiden går så himla fort! Det är sjukt. 

Men nu ska jag se klart Big Brother, sedan ska jag sova.
Godnatt, PUSS!
ellenerlandsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0