helgen

min helg:

fredag - åkte till vimmerby direkt efter skolan och gick runt lite i väntan på att robin skulle bli klar hos frisören. :) sedan spenderade min kväll och natt hos honom. vi tillagade trerätters middag- toast skagen till förrätt, fläskytterfilé, egengjorda klyftpotatis och bearnaisesås till huvudrätt och glass och mandariner till efterrätt.

efter maten såg vi på tv och myste och det blev även att åka till vimmerby på natten för att hämta robins pappa. efter det var det dags att sova för att robin skulle upp tidigt nästa dag.

lördag - robin åkte till askersund med fotbollslaget vid sjutiden och jag somnade om efter det. gick upp vid niotiden och fixade i ordning mig och vid typ tio kom mamma, pappa och emelie och hämtade mig och så åkte vi vidare till vimmerby. mamma och pappa köpte present till min farbror och efter det gick vi runt och kollade i lite andra affärer. jag hade inte tänkt att köpa något men kom hem med en ny sommarjacka. :) efter att vi kom hem kollade emelie och jag lite på tv. mamma och pappa åkte till oskarshamn för att fira min farbror och sedan kom anna och marcus till oss. vi åkte till affären och köpte lite gutt och sedan åkte vi hem till dem och åt. blev kycklingfilé, friterade pommes och tzatziki. :) vi åt,  kollade lite på tv och umgicks lite, sedan åkte emelie och jag hem igen. och emelie skulle spendera natten med henke så jag blev själv några timmar innan mamma och pappa kom hem. :)

söndag - gick upp vid elvatiden och åt lite. tog det lungt ngn timme och sedan åt jag mat vid ett innan det var dags att bege sig ner till sporthallen och sedan vidare till lillesjö ip för att spela match mot västervik. vi förlorade med 3-2, så otroligt surt. så säger inte mer än så.. efter matchen har det blivit himla lungt och nu blir det att kolla på big brother innan man ska sova :)

poison
ellenerlandsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0